Chybějící jídlo

Menza: Podolská

Dobrý den. Dnes jste na výdej obědů byli nějací nepřipravení. Přišel jsem do menzy asi hodinu po otevření. Již ve frontě před námi došel karbanátek, u výdejního pultu jsem se dozvěděl, že není dršťková polévka a ze salátů tam byla jen jedna lorna, na jejímž dně byla jen voda ze zelí a nic víc. Včera byla svíčková, ve 12 hodin už nebylo hovězí, takže jste k ní vydávali vepřové ale bez brusinkového terče, ovšem za stejnou cenu. Nějak to začíná upadat, což bychom neradi.

M.V. - 02.02.2017 13:02

Dobrý den, pane M.V. Velice se omlouvám za nedopatření, které je na mé straně.Neodhadl jsem správně, kolik lidí bude mít chuť na karbanátek. Saláty se průběžně dodělávají a kdybyste se pokusil zeptat personálu menzy Podolí, bylo by Vám odpovězeno, kdy a jaké saláty budou.Za pohled do prázdné lodny se omlouvám.Obsluhující personál pochybyl.Za svíčkovou s vepřovým masem(Vepřový plátek na smetaně, houskové knedlíky) se tímto také omlouvám.A to za chybnou kalkulaci, která vznikla při špatné komunikaci mezi vydávajícím personálem a pokladnou.Kontaktujte, prosím, naši pokladní, ta Vám vrátí peněžní rozdíl.Jejími slovy se tak stalo u dvou zákazníků.Jakékoliv stížnosti týkající se velikosti, váhy či ceny Prosím směřujte ihned na kohokoliv ze zaměstnanců menzy.Budeme tak moci Vaší reklamaci vyhovět ihned, na počkání a věřím že i k Vaší plné spokojenosti. S pozdravem J:P. (Jiří Pleticha)

Kuchař - 03.02.2017 11:02

Reagovat


kontrolní obrázek